מחלקה טכנית

מחלקת דיאגנוסטיקה המתקדמת ומשוכללת במיטב המכשור האוניברסלי והיעודי לאיבחון תקלות. המחלקה מקושרת אונליין למרכז התמיכה של היצרן בצרפת ומבצע בדיקה מקצועית ומקסימלית של הרכב. במחלקה קיימת אפשרות להפקת דוח מפורט על מצב הרכב באמצעות התחברות מחשב המרכז למחשב הרכב ובכך איתור התקלה הינו פשוט ומקל על פתרון הבעיה.

רכבי פג'ו וסיטרואן הינם מהמובלים בטכנולוגיית הרכב.

ועטורי מחשבים הפועלים בתקשורות מולטיפלנס. בעשור האחרון עברה מערכת החשמל ברכב מהפכה כללית, מערכת החשמל הקלאסית המוכרת לנו פינתה מקום למערכת חדשה ומתקדמת הנקראת מערכת מולטיפלקס. מערכת זו שונה לגמרי מהמערכת הקלאסית הן במבנה והן בעקרון הפעולה שלה. היא מאפשרת העברת מידע בין מספר רב של יחידות בקרה המותקנות ברכב דרך ערוץ תקשורת (BUS) יחיד הבנוי משני חוטים חשמליים בלבד.

מהפכה זו מחייבת שינוי בשיטת העבודה שהייתה נהוגה בעולם חשמל הרכב עד היום, וזאת מפני שמערכת המולטיפלקס היא מערכת רגישה מאוד, שיש לטפל בה בצורה מקצועית ביותר. לכן לא די בציוד משוכלל, אלא באנשי מקצוע איכותיים בכדי לאתר תקלות ולתת מענה ופתרון.

  • מוסך צמרת מוביל בתחום בצמרת ישנם אנשי אברון שעברו קורס טכנאי מומחה מטעם היצרן ואחת לרבעון עוברים הדרכות ומבחנים בכדי לשמור על רמתם
  • לדעת לנתח זו מומחיות אך המומחיות הגדולה היא לאבחן. כי באמת דרוש ניתוח ואבחון, וזאת גדולתם של אנשי אבחון טובים ומקצוענים

טיפ: כמרכז שרות גדול שאוהב את המקצוע ואת לקוחותיו, מתסכל אותנו כי לקוחות מנסים את מזלם באבחון תקלות במוסכים שלא מבינים ומביאים על הלקוח תיקונים יקרים ומסובכים שלא פותרים את התקלה! ורק בסוף באים לצמרת בכדי שנציל את המצב ונעזור, הדבר מסובך ויקר הרבה יותר מאשר להגיע למומחים ולתת להם את הכבוד לתקן.

הרי לא היית מנסה רופא שיניים זול בכדי לנסות לתקן שן כואבת. הייתה הולך לרופא טוב. כך עשה גם לרכבך.